Om  
Louise Elver

Fairtrade Mærket får ny kommunikationschef

35-årige Louise Elver styrer kommunikationen hos Fairtrade Mærket fra 1. november.

Nikita Selvig

For tredje gang på godt tre år får kommunikationsafdelingen hos Fairtrade Mærket ny chef, og denne gang er det 35-årige Louise Elver, der skal varetage opgaven. Det skriver Fairtrade Mærket på deres hjemmeside.

Louise Elver er uddannet cand.comm. fra Roskilde Universitet i 2007 og har blandt andet været ansat som kampagnekonsulent i Danmarks Naturfredningsforening igennem fire år. Hun kommer til Fairtrade Mærket fra en stilling i forandringsbureauet Workz, og det er denne kombination af erfaringer, Louise Elver skal bruge til at udbrede kendskabet og tilliden til Fairtrade Mærket, der tidligere hed Max Havelaar: 

"Med ansættelsen af Louise får Fairtrade Mærket mulighed for at styrke vores kommunikation yderligere, især med vægt på sagen bag mærket og på danskernes lyst til at engagere sig i kampen for en mere retfærdig verden. Louises vigtigste opgave bliver at få endnu flere danskere til at tale om Fairtrade og selvfølgelig til at købe de mange, gode produkter. Det bliver fantastisk at få Louise om bord," skriver Jonas Giersing, direktør i Fairtrade Mærket på hjemmesiden.

Altinget logoUdvikling
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget udvikling kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
0:000:00