Messerschmidt-kampagne til tre mio. kr.

EP-KAMPAGNE: En kampagne til tre mio. kr. har sikret DF's spidskandidat maksimal synlighed på bl.a. busser og internet.
Rasmus Nielsen
Dansk Folkepartis spidskandidat Morten Messerschmidt har de seneste uger nærmest været allestedsnærværende, ledsaget af det i sammenhængen provokerende slogan "Gi' os Danmark tilbage", som er lånt fra den afdøde rapper Natasja Saads næsten enslydende hit.

Og det er ikke småting, der er kastet efter den 28-årige folketingspolitikers EU-kandidatur, noterer netavisen MediaWatch.dk.

Partikassen vil på valgdagen søndag den 7. juli være blevet i alt tre mio. kr. lettere efter en massiv indsats i trykte medier, online og navnlig i det offentlige rum.

"Vi har satset voldsomt på 'outdoor', som står for godt og vel en tredjedel af budgettet. Filosofien var synlighed, og man kan være synlig mange steder, men vi vil være der, hvor folk er, nemlig i trafikken og når de køber ind," siger Dansk Folkepartis pressechef og marketingansvarlige, Søren Søndergaard, til MediaWatch.

Altinget logoChristiansborg
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget christiansborg kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
0:000:00