Kommentarer


Martin Lidegaard: Bør vi forbyde politisk annoncering på de sociale medier?

Martin Lidegaard: Bør vi forbyde politisk annoncering på de sociale medier?

KOMMENTAR: Det er værd at overveje, om vi bør forbyde politiske annoncer på Facebook og Twitter, som vi allerede har forbudt det på TV. Resultatet af den politiske kommercialisering er nemlig, at dem med flest penge får mest eksponering og størst mulighed for at blive valgt.

Kræver adgang til Altinget | Digital"
Peter Skov-Jakobsen: Tech-giganterne glemmer aldrig, hvad du sagde for to år siden

Peter Skov-Jakobsen: Tech-giganterne glemmer aldrig, hvad du sagde for to år siden

KOMMENTAR: Mange unge holder sig tilbage med at deltage i debatter på sociale medier. Det er forståeligt, når man risikerer at blive lagt for had og ikke kan skifte mening, uden at Facebook husker, hvad man sagde for to år siden i en anden kontekst, skriver Peter Skov-Jakobsen.

Kræver adgang til Altinget | Digital"
Lisbeth Knudsen: Nej, klassiske medier er ikke valgkampens tabere

Lisbeth Knudsen: Nej, klassiske medier er ikke valgkampens tabere

KOMMENTAR: Astrid Haug tager fejl, når hun spår, at de klassiske medier bliver valgkampens tabere. De vil være politikernes foretrukne kanal, og befolkningens tillid til de klassiske medier ligger langt over tilliden til blandt andet Facebook, skriver Lisbeth Knudsen.

Kræver adgang til Altinget | Digital"