Hvilke udgifter er forbundet med, at Maskinmesterskolen København skifter navn til Teknika?
Ministersvar er robotgenereret indhold, der oprettes automatisk på basis af Folketingets database over de spørgsmål, der stilles af Folketingets medlemmer og besvares af regeringens ministre. Overskrifterne er skrevet af Altinget. Altinget tager forbehold for fejl i indholdet.
Vil ministeren redegøre for hvilke udgifter, der er forbundet med, at Maskinmesterskolen København skifter navn til Teknika?
Jeg har indhentet svarbidrag fra Maskinmesterskolen København, som oplyser følgende:
”Når man skifter navn og virksomhedsidentitet, er der mange facetter man skal tage højde for, for at sikre at den nye identitet forankres som ønsket, og at der skabes det bedste grundlag for at vi lykkes med den strategiske retning vi har sat.
Derfor består udviklingen af ny identitet af:
• Designguide, så identiteten udrulles korrekt på tværs af medier og touch points.
• Skiltning på vores tre lokationer.
Til disse udgifter er der lagt et budget på 189.000 kr. til branddesign og et budget på kr. 40.000 til udskiftning af udendørs skiltning på vores lokationer i hhv. Lyngby, Kalundborg og Sisimiut (Grønland).
Samlet budget til navneskifte er i alt: kr. 229.000”