Lockheed Martin siger farvel sin danske hjælper gennem fem år

Siden 1. januar 2008 har pr-firmaet Primetime hjulpet Lockheed Martin med at besnakke den danske mediestand. Men det er slut nu. Efter fem år som amerikanernes tro væbnere og forsvarere er det slut for pr-firmaet, der ejes af den tidligere tv-kvinde Trine Gregorius og hendes mand, tidligere konservativ spindoktor Peter Sterup.

Opgaven med at nedtone F-35 Joint Strike Fighter-projektets massive problemer og Lockheed Martins træghed med at placere ordrer hos den danske forsvarsindustri er i stedet lagt i hænderne på pr-firmaet Outcom. De kan dog ikke være kommet særlig langt med deres arbejde, da de endnu ikke har kontaktet den vigtigste journalist på området og inviteret ham på kaffe. Eller skrevet sig op til at modtage nytkampfly.dk’s nyhedsbrev. (Lad os se hvor mange dage der går inden de ringer :-) )

Opdatering: Der gik ca. 13 timer!.

Login

  • Anmeld

    Cphmoose

    Man undres over om vespa crabro navnet kom før eller efter kunden.
    Og hvad er det der magic carpet service de tilbyder deres kunder?

    Cphmoose

  • Anmeld

    tom

    Det er ikke fordi jeg er interesseret i disse jernklodser, og har ej heller ikke forstand på dem.

    Men fra min tid ved DK rep. for 101 så ved jeg at samme firma - Polyfa,også puslede med Krauss-Maffai samt et jernklodsfirma mere. vh Tom

  • Anmeld

    Lockheed Martin skifter PR-bureau igen « nytkampfly.dk

    [...] Primetime, hvor Lockheed Martin var en af hans største kunder gennem flere år. Lockheed Martin skiftede ved årsskiftet Primetime ud med Outcom. Men det bekendtskab holdt ikke [...]

  • Anmeld

    Eurofighter vælger Advice som hjælpere « nytkampfly.dk

    [...] at stable et samarbejde med Outcom på benene. Men efter tre måneder skiltes parterne igen. Outcom vandt i sin tid kontrakten på bekostning af Primetime, der havde haft LM som kunde siden 2008. Dengang var Morten Lintrup [...]

  • Anmeld

    Eurofighter vælger Advice som hjælpere | nypmv.dk

    [...] at stable et samarbejde med Outcom på benene. Men efter tre måneder skiltes parterne igen. Outcom vandt i sin tid kontrakten på bekostning af Primetime, der havde haft LM som kunde siden 2008. Dengang var Morten Lintrup [...]