Konsulent/AC’er til sekretariatet i Filantropiafdelingen
Administrative processer, ledelsesbetjening, udviklingsprojekter m.m.

Jobbet Realdanias filantropiske arbejde varetages af tre faglige teams, en analyseenhed og et tværgående sekretariat. I alt står 25 personer for uddelingen af midler til de projekter Realdania støtter, for at følge projekterne og for at sikre, at viden fra projekterne bliver givet videre. Sekretariatet varetager administrative og udviklingsmæssige opgaver på tværs af de faglige teams og fungerer som bindeled til resten af huset, herunder ledelsessekretariat og direktion. I sekretariatet mangler vi nu en kollega, der har lyst til at være en del af holdet. Som konsulent i sekretariatet vil dine arbejdsopgaver spænde fra årsplanlægning af interne møder og aktiviteter over tilvejebringelse af ledelsesinformation til support af de faglige teams. Du vil komme til at behandle ansøgninger, forberede dagsordner til Realdanias direktion og deltage i udviklingsprojekter, der løbende skal forbedre vores interne processer og arbejdsgange. Du vil få medansvar for den brugerrettede vedligeholdelse og udvikling af vores elektroniske sags- og dokumenthåndtering, og for måden vi bruger det på. Du vil have dialog med ansøgere, der henvender sig til Realdania for råd og vejledning i ansøgningsprocessen, og du vil bistå med håndtering af allerede bevilgede projekter herunder bl.a. opfølgning på projektøkonomi. I Realdania udvikler vi hele tiden måden, der uddeles midler på. Det sker i takt med, at omverdenen forandrer sig, der opstår nye muligheder, og som følge af et løbende evalueringsarbejde af egen indsats. Du kommer derfor til at indgå i et samarbejde med kollegaer om at respondere herpå. Det kunne f.eks. være i forhold til Realdanias samfundsansvar, bæredygtighed eller projekter på tværs af foreningen. Din baggrund Du har formodentlig en akademisk uddannelse og minimum 2-3 års relevant, praktisk erfaring inden for administration, offentlig forvaltning eller lignende. Du har erfaring med ledelsesbetjening, og du ved, at du trives med et mix af opgaver, der spænder fra forskelligartede administrative opgaver til ad hoc-udviklingsopgaver. Du er analytisk og forstår nemt komplekse sammenhænge. Du er stærk til skriftlig kommunikation og arbejder gerne med tal. Du er rutineret bruger af Office-pakken, gerne med kendskab til SharePoint, og du har lyst til at arbejde med, hvordan vi løbende udvikler og tilpasser den måde, som vores arbejde IT-understøttes på. Du arbejder med sans for både langtidsplanlægning og detaljer, men du kan også levere hurtigt og kvalificeret på de opgaver, der løses fra dag til dag. Du er servicemindet, ansvars- og kvalitetsbevidst, kan lide at arbejde selvstændigt og tage initiativ. Du trives i et job, hvor du skal samarbejde og drive samarbejder, med mange forskellige kollegaer på tværs af organisationen, med kollegaer, der har vidt forskellige fagligheder, og med eksterne samarbejdspartnere. Du tilbydes et udfordrende og afvekslende job i en organisation, der prioriterer kvalitet, udvikling, godt kollegaskab og en sund virksomhedskultur meget højt, og hvor vi lægger vægt på, at du får mulighed for at udvikle dig i jobbet. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Christian Bonde, KAR+CO på tlf. 40 27 59 00. For yderligere information om Realdania besøg www.realdania.dk Ansøgningsfrist Vi forventer at starte med indledende samtaler primo september, så send gerne din ansøgning i god tid inden da dog senest den 30. august 2022. Vi håber, at vores nye kollega kan starte i jobbet den 1. november 2022. Finder du jobbet interessant, kan du uploade ansøgning og CV. Stillingen søges via knappen “søg dette job" her på siden. Med henvisning til de nye persondataregler, modtages ansøgningen KUN via systemet. Kan du ikke uploade din ansøgning via ansøgningsknappen, bedes du derfor kontakte KAR+CO. Bemærk, at vores annoncer automatisk og løbende bliver fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er endeligt besat. En fornyelse af stillingen, om end det kan se sådan ud, er således ikke et udtryk for genopslag. Du kan kun søge stillingen via systemet og kun én gang. Jf. GDPR bedes du undlade at fremsende ansøgning på ny via mail eller lignende uden forudgående aftale.
    Realdania er en filantropisk forening med omkring 175.000 medlemmer. Realdania bedriver filantropi på basis af afkastet af vores investeringsformue. Vi støtter store og små projekter, der bidrager til at nå vores filantropiske mål og vores mission: at skabe livskvalitet for alle gennem det byggede miljø.

    Find Danmarks bedste ledere og specialister, mens de er i job
    Opnå unik eksponering med en jobannonce på Altinget og Mandag Morgen