
Medlemsrådgiver med stort servicegen til vores nye Medlemsservice i Dansk Socialrådgiverforening
Kan du yde fremragende service over telefonen? Motiveres du af at hjælpe andre? Og brænder du for at udvikle dig selv og din arbejdsplads? Så har du nu mulighed for at blive en del af et rummeligt og ambitiøst team, hvor høj service, faglig udvikling og trivsel går hånd i hånd.
Du spiller en central rolle i vores medlemmers oplevelse
Vi søger en medlemsrådgiver til Dansk Socialrådgiverforenings Medlemsservice - et af vores vigtigste ansigter udadtil. Medlemmerne er omdrejningspunkt for alt, hvad vi gør, og vores kerneopgave er at rådgive og servicere vores medlemmer over telefonen. Vi svarer også på chats og mails, men telefonisk rådgivning er den primære opgave.
Som rådgiver i vores Medlemsservice skal du blandt andet varetage henvendelser angående:
- Straksafklaringer på: løn, arbejdstid, ferie, barsel, sygdom, kompetenceudvikling, arbejdspladsforhold (herunder arbejdsmiljø og ledelse generelt), samt kontakt fra ledere og privatansatte med inddragelse af specialist efter behov
- Rådgivning af studerende, studerende i praktik og ansatte i socialrådgiverlignende studiejobs
- Varetagelse af henvendelser fra tillidsrepræsentanter
- Administrative henvendelser såsom: Kontingentspørgsmål, kontingentindplacering og -ændringer, mødebooking, omstilling til navngiven medarbejder.