Medlemsrådgiver med stort servicegen til vores nye Medlemsservice i Dansk Socialrådgiverforening
Kan du yde fremragende service over telefonen? Motiveres du af at hjælpe andre? Og brænder du for at udvikle dig selv og din arbejdsplads? Så har du nu mulighed for at blive en del af et rummeligt og ambitiøst team, hvor høj service, faglig udvikling og trivsel går hånd i hånd.

Du spiller en central rolle i vores medlemmers oplevelse Vi søger en medlemsrådgiver til Dansk Socialrådgiverforenings Medlemsservice - et af vores vigtigste ansigter udadtil. Medlemmerne er omdrejningspunkt for alt, hvad vi gør, og vores kerneopgave er at rådgive og servicere vores medlemmer over telefonen. Vi svarer også på chats og mails, men telefonisk rådgivning er den primære opgave. Som rådgiver i vores Medlemsservice skal du blandt andet varetage henvendelser angående:
  • Straksafklaringer på: løn, arbejdstid, ferie, barsel, sygdom, kompetenceudvikling, arbejdspladsforhold (herunder arbejdsmiljø og ledelse generelt), samt kontakt fra ledere og privatansatte med inddragelse af specialist efter behov
  • Rådgivning af studerende, studerende i praktik og ansatte i socialrådgiverlignende studiejobs
  • Varetagelse af henvendelser fra tillidsrepræsentanter
  • Administrative henvendelser såsom: Kontingentspørgsmål, kontingentindplacering og -ændringer, mødebooking, omstilling til navngiven medarbejder.
Udover ovenstående vil du indgå i arbejdet med at udvikle en endnu stærkere servicekultur i DS med vores medlemmers ønsker og behov i centrum. På sigt vil du svare på omkring 70% af de henvendelser, du får, og resten stiller du videre til vores specialister. Vi har et stort fokus på at besvare vores opkald hurtigt og arbejder aktivt med at forbedre vores medlemstilfredshed, som vi løbende måler på. Vi sætter en ære i, at medlemmerne oplever tålmodig og empatisk service og får et klart og hurtigt svar uanset, hvad henvendelsen drejer sig om.   Vi arbejder med faglig sparring og videndeling og optager i den sammenhæng en del af vores samtaler til løbende læring og udvikling, så vi hele tiden forbedrer vores service og medlemsoplevelsen. Høj service, rummelighed og kvalificeret rådgivning Du er empatisk og rummelig, har et stort servicegen og er en dygtig formidler, der kan rådgive klart og tydeligt. Du er glad for at tale meget i telefon, har erfaring med kundeservice, og så kommunikerer du ubesværet i tale og på skrift. Du har gerne en videregående uddannelse og gerne også kurser i kommunikation og service. Du har generelt god forståelse for IT og har let ved at tilgå forskellige systemer og formår at anvende systemerne effektivt. Derudover er det en fordel hvis du har kendskab til socialrådgivernes kompetencer og arbejdsområde, arbejdsmarkedskendskab, ansættelsesretslig viden, viden om overenskomster og andre kollektive aftaler. Da hverdagen i kontaktcentret kan være omskiftelig, er det vigtigt, at du har en selvstændig, ansvarsfuld og fleksibel tilgang til dine opgaver. Ansættelsesvilkår og oplæring Stillingen er på fuld tid inkl. frokostpause, og du ansættes efter gældende lokaloverenskomst. Arbejdstiden ligger inden for normal arbejdstid i dagtimerne mandag til fredag. Kontaktcentret holder til i Sekretariatet i Toldbodgade 19 B tæt ved Nyhavn, hvor du vil have din daglige gang. Du bliver en del af et team med en håndfuld fastansatte og et par studerende med reference til daglig leder. Der er mulighed for at aftale hjemmearbejde, når du er faldet godt til i jobbet, men forventningen er, at du primært møder frem på kontoret. Din ansættelse vil starte med et oplæringsforløb på 3 uger. Vi underviser i det faglige, IT-systemer og servicetræning. Der er meget, du skal lære, men du kan være tryg ved, at vi tilrettelægger et godt forløb for dig. Vi vil rigtig gerne høre fra dig Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV, senest d. 13. oktober 2023. Stillingen søges via knappen “Søg dette job" her på siden. OBS: Vi holder samtaler løbende Tiltrædelse 1. december 2023. Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder, Høgni Weihe, på: 5360 0680 eller Medlems- og Rådgivningschef, Dave Fischer, på 2988 6751.

Icon
Find Danmarks bedste ledere og specialister, mens de er i job
Opnå unik eksponering med en jobannonce på Altinget og Mandag Morgen
0:000:00