Ambitiøs og fagligt stærk konsulent til sekretariatet i Danmarks største offentlige sundhedsteknologiske virksomhed
Motiveres du af at arbejde i krydsfeltet mellem digitalisering, sundhedspolitik og god offentlig forvaltning? Vil du gerne være tæt på beslutningerne og arbejdet i en direktion i en stor offentlig organisation? Vil du bidrage til fremtidens digitale sundhedsvæsen samtidig med at styrke dine kompetencer inden for bl.a. ledelsesunderstøttelse, strategi og politisk betjening? Så er du måske vores nye konsulent i sekretariatet for Center for IT og Medicoteknologi.

I Sekretariatet for Center for IT og Medicoteknologi (CIMT) løser vi en lang række opgaver inden for både klassisk forvaltning, politikerbetjening, strategiudvikling samt det strategiske HR-område. Herigennem bidrager vi til at understøtte den digitale og teknologiske transformation af sundhedsvæsnet. Et område som er i konstant og rivende udvikling, og hvor vores opgaver derfor er højt prioriterede. Du får hos os mulighed for at arbejde tæt op ad direktionen i Danmarks største offentlige sundhedsteknologiske virksomhed, og du vil få en stor samarbejdsflade både internt i CIMT og i resten af regionen. Dine opgaver vil være udfordrende og varierende med gode muligheder for, at du kan udvikle dig fagligt både i sekretariatet, men også på tværs af organisationens mange øvrige enheder. Som konsulent i sekretariatet vil du få bred opgaveportefølje inden for bl.a.:
  • Udarbejdelse af beslutningsgrundlag, notater og præsentationer til direktionen
  • Udvikling af strategier og håndtering af efterfølgende forankring
  • Akademisk ledelsesbetjening af direktionen, herunder rådgivning og sparring inden for strategisk vigtige områder
  • Sekretariatsbetjening af regionens deltagelse i tværregionale og fællesoffentlige fora
  • Håndtering af klassiske forvaltningsopgaver, herunder besvarelse af politikerspørgsmål og aktindsigter
Hvem er vi? Sekretariatet består af 17 medarbejdere og ledes af sekretariatschefen. Sekretariatet er en del af enheden Stab, der udover sekretariatet består af sektionerne Økonomi, IT-kontrakter & Licenser samt Team Kommunikation. Vi er seriøse og ambitiøse men har samtidig en uformel omgangstone og tillid til hinanden. Hverdagen er præget af, at vi har et stærkt fællesskab, højt humør og godt kollegaskab - også når vi har travlt. Vi er her for CIMTs ledelse men er i daglig kontakt med mange af centrets ledere og medarbejdere. Derfor er en vigtig kvalifikation for medarbejderne i sekretariatet, at vi både kan skabe resultater sammen med vores ledere og være gode og tillidsskabende kolleger. Hvem er du? Vi søger en ny kollega med stærk organisations- og forvaltningsforståelse, politisk tæft og en skarp pen, der både kan skrive vigtige politiske sager, omsætte komplekse problemstillinger til faglige beslutningsoplæg og udarbejde svar på aktindsigter og borgerhenvendelser. Vi forventer, at du har en relevant lang, videregående kandidatuddannelse f.eks. cand.scient.pol. eller cand.scient.adm. Du kan være nyuddannet eller have flere års erfaring - gerne fra et departement, en styrelse, regionerne eller anden politisk organisation. Du kan have flere bolde i luften på samme tid og formår at prioritere dine arbejdsopgaver. Du er udadvendt, har godt humør og et stort drive. CIMT - din nye arbejdsplads Som Danmarks største offentlige sundhedsteknologiske virksomhed med et årligt budget på 1,8 mia. kr. og ca. 1.100 medarbejdere repræsenterer og hylder vi en stor mangfoldighed. Vores mission er at være hospitalernes partner. CIMT udvikler sundhedsteknologiske løsninger i samspil med Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre, og skaber grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen med effektiv sundhedsteknologi til gavn for patienterne. For os handler digitalisering derfor om liv! Se vores præsentationsvideo her og bliv klogere på, hvem vi er i CIMT, hvad vi brænder for, og hvilke resultater vi skaber for regionens hospitaler og patienter. Ansættelsesvilkår Arbejdsstedet er Borgervænget 7, 2100 København Ø. Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Vi er en fleksibel arbejdsplads, vi har flextid, og der er mulighed for at arbejde hjemmefra. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Vil du vide mere? Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at ringe til sekretariatschef Anders Balling på tlf.: 2177 4192 eller konstitueret teamkoordinator Stine Bligaard Madsen på tlf.: 2137 1873. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er 12. december 2022. Vi tager løbende kandidater ind til samtale. I forbindelse med en mulig anden samtale kan der blive stillet en opgave i form af en case. Du sender ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser via linket på siden her. Vi glæder os til at høre fra dig
    Det handler om liv
    Om at redde liv og forbedre liv. I Region Hovedstadens koncerncentre træder du ind i en verden af muligheder, indflydelse og mangfoldighed med plads til dine ambitioner. I den samlede administration bliver du en del af noget større – et stærkt fagligt miljø, hvor vi har fingeren på pulsen og gør hinanden bedre.

    Vi udvikler livet i regionen. Vores arbejde med rammer og fokus møder patienterne, når de er på regionens hospitaler. Vi understøtter medarbejderne i deres arbejde med patienter og forskning. Og vi arbejder sammen for at skabe grønne løsninger, flere arbejdspladser og en bedre region at arbejde og bo i.

    Du får et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv.

    Vil du være med til at gøre en forskel?

    Fakta
    *Koncerncentrene består af syv centre og et sekretariat
    *Vi arbejder med sundhed, it, HR, økonomi, kommunikation, ejendomme og regional udvikling
    *Vi servicerer det politiske niveau og hjælper med at omdanne beslutninger til handlinger
    *Vi er ca. 3.100 medarbejdere
    *Vi arbejder ud fra værdierne tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme.

    Icon
    Find Danmarks bedste ledere og specialister, mens de er i job
    Opnå unik eksponering med en jobannonce på Altinget og Mandag Morgen