Om  
Stine Monrad Wæsel

Ny kommerciel direktør til Mediehuset Ingeniøren

Stine Monrad Wæsel skal fra 1. juni stå i spidsen for Mediehuset Ingeniørens kommercielle strategi og udvikling af de tre brands Ingeniøren, Jobfinder og Version2.

Anna Gurzhiy Hougaard

Mediehuset Ingeniøren har hyret Stine Monrad Wæsel som ny kommerciel direktør. Hun skal fremover stå i spidsen for Mediehuset Ingeniørens kommercielle udvikling af de tre brands Ingeniøren, Jobfinder og Version2.

Hun kommer fra et job som Head of Corporate Office i Berlingske Media.

“Mediehuset er tilbage i komfortabelt sort på bundlinjen efter tilpasninger i sommeren 2013 og kan atter tage fat på at udvikle husets brands og udvide forretningen. Vores position hos læsere og brugere er særdeles stærk, så grundlaget for at skabe mere vækst i virksomheden er solidt omend krævende. Derfor har vi spejdet efter en markant, dygtig og talentfuld kommerciel direktør,” siger Arne R. Steinmark, adm. dir. og ansvh. chefredaktør for Mediehuset Ingeniøren A/S i en pressemeddelelse.

Stine Monrad Wæsel har været ansvarlig for Berlingske-koncernens strategi, forretningsudvikling og M&A-aktiviteter de seneste fem år og arbejdede inden da i TDC, bl.a. som bredbåndsdirektør for TDC Privat.

Hun tiltræder stillingen som Mediehuset Ingeniørens nye kommercielle direktør 1. juni.

Altinget logoArbejdsmarked
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget arbejdsmarked kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
0:000:00