Dagens podcast: Løkkes bog i valgkampen var et bemærkelsesværdigt kampagnetræk

AJOUR: Det ældste medie blev benyttet til at sætte dagsorden i valgkampen, og det var et nyt greb under årets valgkamp. Altinget: ajour ser nærmere på tre partiers kampagnestrategi under valgkampen i dagens udsendelse.

Abonner via iTunes her | Find os i Spotify her | RSS-feed her

Der var stemmemaksimering, negative campaigning og nye træk i partiernes kampagner ved årets folketingsvalg.

Netop som valget er overstået, sætter Altinget: ajour fokus på, hvad der er værd at bemærke fra valgkampen set med kampagnebrillerne på.

Derfor har Altinget: ajour fanget Geelmuyden Kieses public affairs-direktør, Rasmus Winther, på Folkemødet på Bornholm, der ser nærmere på Venstres, Konservatives og Radikales kampagner.

Abonner via iTunes her | Find os i Spotify her | RSS-feed her

Tema: Altinget: ajour

Forrige artikel Dagens podcast: Lobbyindsatsen har kørt på fuldt blus både før og efter valget Dagens podcast: Lobbyindsatsen har kørt på fuldt blus både før og efter valget Næste artikel Ugens EU-podcast: Thorning går bag kulissen i dramaet om EU’s topjob Ugens EU-podcast: Thorning går bag kulissen i dramaet om EU’s topjob