Om  
Torben Kylling Petersen

Destination Vesterhavet lander direktør fra attraktionsbranchen

Torben Kylling Petersen, tidligere topdirektør i Universe, bliver ny direktør for Destination Vesterhavet, der er Danmarks mest internationalt besøgte turistområde.

<div>Torben Kylling Petersen&nbsp;er den nye direktør i Destination Vesterhavet.&nbsp;Torben Kylling Petersen er den nye direktør i Destination Vesterhavet. Han er uddannet cand.merc.aud.&nbsp;og har suppleret denne med en&nbsp;erhvervsøkonomisk lederuddannelse&nbsp;i strategi og ledelse.<br></div>
Torben Kylling Petersen er den nye direktør i Destination Vesterhavet. Torben Kylling Petersen er den nye direktør i Destination Vesterhavet. Han er uddannet cand.merc.aud. og har suppleret denne med en erhvervsøkonomisk lederuddannelse i strategi og ledelse.
Foto: John Randeris
Bolette Høj

Torben Kylling Petersen tiltræder som den nye direktør for Destination Vesterhavet, Danmarks mest populære turistområde, kendt for at tiltrække flest internationale turister. Med baggrund som topdirektør i oplevelsesparken Universe skal han nu lede udviklingen af helårsturismen med særligt fokus på bæredygtighed, gæstfrihed og omsætning.

Det skriver Destination Vesterhavet i en pressemeddelelse.

"Torben Kylling Petersen kommer med et forfriskende forretningsperspektiv, en datadreven tilgang og et strategisk blik på fremtiden kombineret med en åbenlys appetit på at skabe resultater," siger Lisbeth Valther, bestyrelsesformand for Destination Vesterhavet.

Altinget logoMiljø
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget miljø kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
Seneste fra Miljø

Altinget logo
København | Stockholm | Oslo | Bruxelles
Politik har aldrig været vigtigere
AdresseNy Kongensgade 101472 København KTlf. 33 34 35 40[email protected]CVR nr.: 29624453ISSN: 2597-0127
Ansv. chefredaktørJakob NielsenDirektørAnne Marie KindbergCFOAnders JørningKommerciel direktørMichael ThomsenFormand og udgiverRasmus Nielsen
Copyright © Altinget, 2024