
25. juni 2026 kl. 22.59
Efter fire er på Christiansborg er Mette Kierkgaard tilbage i rollen som kommunal embedsmand.
Den tidligere ældreminister er nemlig den nye senior- og socialdirektør i Tønder Kommune.
"Jeg glæder mig til at komme tilbage i det kommunale maskinrum i og omkring Tønder," siger hun i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent? Log ind
Altinget Privat – til private læsere
Følg den nye regering med journalistik, der ikke vælger side.
0 kr. for 14 dage
Fortsætter til 129 kr./måned
Tilbuddet udløber den 30. juni 2026. Abonnementet fortsætter til normalpris, 129 kr./md. efter 14 dage. Mindstepris: 0 kr. Opsig når du vil til udgangen af indeværende abonnementsperiode. Tilbuddet gælder kun, hvis du ikke har abonneret på Altinget Privat de seneste seks mdr.
Indsigt
- Tilsyn vil lukke svindelmistænkt botilbud: "En af de værste sager, jeg har set"
- EU's to stormagter kigger mod nord: "Danmark er rykket fra sidelinjen til midten af banen"
- Özlem Cekic: Én debat er blevet så betændt, at den minder om udlændingedebatten
- Ansættelse af omstridt rådgiver skabte intern uro i Naturfredningsforeningen
- #dkpol: Troels Lund har et Messerschmidt-problem





























