Om  
Kåre Berenthz-Nicolaisen
Martin Sander Rasmussen

Nordjyske Medier sætter ny markedsdirektør på digital opgave

Kåre Berenthz-Nicolaisen bliver ny markedsdirektør hos Nordjyske Medier. Han skal først og fremmest arbejde med det digitale.

Peter Bjørnbak Hansen

Kåre Berenthz-Nicolaisen er blevet ansat som markedsdirektør i Nordjyske Medier per 1. november, skriver mediet selv.

Den 41-årige nordjyde har dermed påtaget sig opgaven med at give mediet succes i en branche, der bliver mere og mere digitaliseret. Og presset.

"Jeg ser faktisk et meget stort potentiale i mediebranchen, men selvfølgelig også en stor udfordring, og det er i virkeligheden kombinationen af de to ting, jeg er tiltrukket af," siger Kåre Berenthz-Nicolaisen.

Altinget logoDigital
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget digital kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
0:000:00