Coop lancerer tredje del af ny strategi

Coop lancerede i 2015 en ny strategi, og supermarkedskæden tager nu fat på tredje del. 

Jens Claudi

Coop lancerede i 2015 en ny og mere kundefokuseret strategi, og nu sætter Coop tredje del af strategien igang. Det oplyser Coop i en pressemeddelelse.

”Vi ønsker et mere enkelt, et mere nært og et mere digitalt Coop, fordi vi mener, at kundernes fremtidige behov er, at de vil behandles mere individuelt,” siger administrerende direktør Peter Høgsted.

Tredje del af strategien indbefatter blandt andet, at de tre kæder Kvickly, SuperBrugsen og Dagli’Brugsen skal arbejde tættere sammen. I den forbindelse er der ansæt en formatdirektør for hver enkelt kæde. 

Altinget logoFødevarer
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget fødevarer kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
0:000:00