Ny marketingchef til Salling

Birthe Wilberg bliver ny marketingschef for Salling. Hun får ansvaret for markedsføring og kommunikation af stormagasinerne og webshoppen Salling.dk

47-årige Birthe Wiberg tiltræder i stillingen fra 1. februar. Hun har tidligere erfaring fra LEGOLAND, hvor hun har fungeret som marketingchef, indtil stillingen i Salling bød sig. Derudover har hun været ansat i LEGO siden 1994 kun afbrudt af et kort ophold i KVIK fra 2005-2007, hvor hun var international marketingchef.

Hendes primære opgave bliver at øge loyaliteten og kundeflowet i stormagasinerne såvel som på webshoppen. Dette bliver indført med et særligt fokus på kundeoplevelser, service og e-handel.

I samme ombæring får den tidligere salgs- og marketingchef Lars Rasmussen en ny stilling som stormagasinchef for Salling Aarhus. Lars Rasmussen kom til virksomheden tilbage i 1984 og har blandt andet varetaget stillinger som indkøber, reklamechef, salgschef og senest salgs- og marketingchef.

Altinget logoFødevarer
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget fødevarer kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
0:000:00