
30. april 2026 kl. 16.00
Sundhedsstyrelsen har ansat Gry Bess Møller som ny kommunikationschef.
Det meddeler styrelsen i en pressemeddelelse.
Gry Bess Møller kommer fra en stilling som kommunikationschef i Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (Stuk).
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget Uddannelse kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
Seneste fra Uddannelse
Indsigt
Marie-Louise Knuppert75 årI dag
Fhv. sekretær, LO, fhv. bestyrelsesformand, Arbejdermuseet
Estrid Janussen75 årI dag
Fhv. universitetsdirektør, Grønlands Universitet
Poul Bjergager Christiansen75 årI dag
Fhv. nationalparkchef, Nationalpark Skjoldungernes Land, fhv. kommunaldirektør, Hvalsø Kommune, fhv. programchef, Danida
Udvalget spørger Christina EgelundHvordan sikrer ministeren, at undervisere på uddannelsesinstitutioner ikke anvender undervisningen til at fremføre politiske budskaber?
Marlene Harpsøe spørger Christina EgelundHvorfor gælder handicaptillægget til SU'en ikke for gymnasiale uddannelser?
Nick Zimmermann spørger Morten BødskovVil ministeren forbyde offentlige islamiske bønnekald?
- Heunicke solede sig i popularitet på Bornholm: "Det eneste negative er, at han ikke er Tesfaye"
- Flere ældre tager luft ud af Olsen Dyhrs "historisk" store velfærdsløft i kommunerne
- Nye milliarder og genbrugspenge: Her er aftalen om kommunernes økonomi i 2027
- Heunicke skal beslutte, hvordan 100 skoler skal udvælges: "Det er ikke en nem opgave"
- Rektor: Vi har brug for en ny karakter kun til snyd, så man kan få en plet på eksamensbeviset

















