Unicef Danmark indgår største virksomhedspartnerskab til dato

TEAM: Som en del af partnerskabet bidrager smykkevirksomheden Pandora med et tocifret millionbeløb. Det nye partnerskab giver indtryk af et uforløst potentiale hos fonde og virksomheder, som ngo'en vil blive ved med at se på, siger generalsekretær Karen Hækkerup.

Foto: Roger LeMoyne / UNICEF
Christina Houlind

Når vi lander et partnerskab med en dansk virksomhed i en klasse, der ellers tilhører vores største samarbejdspartnere, som blandt andre er Lego og Novo Nordisk Fonden, beviser det, at danske virksomheder kan være med, hvor det virkelig batter. Det giver os mulighed for at hjælpe børn på en helt anden måde.

Karen Hækkerup
Generalsekretær, UNICEF Danmark

Til november lancerer Pandora en helt ny kollektion af smykker.  

Overskuddet fra kollektionen går til Unicef's arbejde.  

Det er bare en af facetterne af det nye partnerskab, som Unicef Danmark netop har indgået med den danske smykkevirksomhed Pandora.  

Altinget logoUdvikling
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget udvikling kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
0:000:00