Om  
Niels Jørgensen

Tivoli ansætter ny chef for kommercielle partnerskaber

Niels Jørgensen ansættes som Tivolis nye chef for kommercielle partnerskaber og Tivoli Erhvervsklub. 

Linnea Molbech Sabri

1. oktober tiltræder Niels Jørgensen som Tivolis chef for kommercielle partnerskaber og Tivoli Erhvervsklub. Det oplyser Tivoli

I sin nye chefstilling skal Niels Jørgensen styrke og udvikle Tivolis mange kommercielle partnerskaber samt udbygge og sørge for vækst i Tivolis Erhvervsklub.

Niels Jørgensen er 39 år og har en marketingbaggrund hos Royal Unibrew samt erfaring med salg og udvikling af kommercielle partnerskaber i DBU. Senest kommer Niels fra en stilling hos Nordic Event. 

Altinget logoArbejdsmarked
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget arbejdsmarked kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
0:000:00