Operate får to nye partnere som led i ny vækststrategi

Som en del af en ny vækststrategi udvider bureauet Operate ejerkredsen fra fem til
syv partnere. De to nye partnere er strategidirektør Lasse Dam Valentin og brandingdirektør Morten Arleth Skov. 

Operate udvider ejerkredsen fra fem til syv. De to nye partnere er strategidirektør Lasse Dam Valentin og brandingdirektør Morten Arleth Skov.
Operate udvider ejerkredsen fra fem til syv. De to nye partnere er strategidirektør Lasse Dam Valentin og brandingdirektør Morten Arleth Skov. Foto: Pressefoto/Operate
Sabine Dybdahl Christoffersen

Lasse Dam Valentin og Morten Arleth Skov er nye partnere i Operate. Dermed udvides ejerkredsen fra fem til syv partnere. Det oplyser bureauet i en pressemeddelelse. 

"Det glæder mig, at vi har fået en partnermodel, der gør det lettere at tage nye partnere ombord. Det gør, at vi både kan fastholde og rekruttere branchens dygtigste rådgivere, og det er afgørende for at levere forandringer for vores kunder," udtaler Anders Dybdal, der er administrerende direktør i Operate.

Lasse Dam Valentin startede hos Operate i 2016, hvor han blev han ansat som kommunikationskonsulent. Siden har han haft en række stillinger i virksomheden og arbejder i dag som strategidirektør. 

Morten Arleth Skov blev ansat som rådgiver i Operate i 2017 og arbejder i dag som brandingdirektør, hvor han rådgiver virksomheder og organisationer i at opbygge et brand. 

Udvidelsen af ejerkredsen og den nye partnermodel skal gøre bureauet mere konkurrencedygtigt og være med til at realisere en ny vækststrategi. 

Lasse Dam Valentin og Morten Arleth Skov tiltrådte partnerkredsen i Operate 1. november. Foruden de to nye partnere består ejerkredsen af administrerende direktør Anders Dybdal, John Pedersen, Per Rystrøm, Karen Lorenzen og Torben Clausen.

Politik har aldrig været vigtigere

Få GRATIS nyheder fra Danmarks største politiske redaktion

Omtalte personer

Lasse Dam Valentin

Strategidirektør, partner, Operate
cand.soc. i Politisk Kommunikation (CBS 2014)

Morten Arleth Skov

Direktør, Branding & Strategy, partner, Operate
Bachelor i film- og medievidenskab (Københavns Uni. 2013)