Om  
Patrik Hansson

Arla trækker international chef fra egne rækker til tops som ny marketingsdirektør

Efter to årtier i Arla når den svenske chef og tyske landedirektør Patrik Hansson til tops i mejerimastodonten. Han triltræder i Arlas koncernledelse og i en nyoprettet stilling som global marketingsdirektør.

Ghita Nidam Møller

Asien, Tyskland og Sverige. Patrik Hansson har stået i spidsen for Arlas brand og forretning på tværs af kloden og er nu klar til at omsætte sine nationale erfaring til koncernens ledelse og i en nyoprettet stilling som global marketingsdirektør.

Fra 1. april får Patrik Hansson dermed travl med at harmonere sit nuværende direktøransvar for det tyske marked med at tage styringen med Arlas globale brand, innovation og digitale marketing. Det oplyser mejeriproducenten i en pressemeddelse

Patrik Hansson giver nemlig ikke slip på sin nuværende stilling som tysk landedirektør, men fortsætter sideløbende med sin nye rolle som marketingsdirektør. Det indebærer, at han skal lede den internationale merjerimastodonts globale afdeling og derigennem indgå i arbejdet med Arlas Future26-strategi og vækstplaner.

Altinget logoMiljø
Vil du læse artiklen?
Med adgang til Altinget miljø kommer du i dybden med Danmarks største politiske redaktion.
Læs mere om priser og abonnementsbetingelser her
0:000:00