Om  
Andreas Bjerre

Billund får ny presse- og brandingchef

Andreas Bjerre er fra 1. oktober ansat som presse- og brandingchef i Billund Kommune.

Jesper Ravnborg

Brandingen af Billund Kommune skal fremover orkestreres af Andreas Bjerre.

Det skriver JydskeVestkysten

Og det er en opgave, som den nye presse- og brandingchef ser frem til at varetage, da han netop kender kommunen indgående fra sin tid som lokalredaktør for Jysk Fynske Mediers fællesredaktion i Billund Kommune.

"Jeg glæder mig til at være med til at få det hele mere ud over rampen. Det bliver en spændende opgave," siger Andreas Bjerre til avisen.

Billund Kommune er blandt andet brandet som 'børnenes hovedstad', idet Lego for eksempel har matrikel i byen. 

32-årige Andreas Bjerre er uddannet journalist og har arbejdet i seks år på Jysk Fynske Mediers fællesredaktion i Billund Kommune. 

Politik har aldrig været vigtigere

Få GRATIS nyheder fra Danmarks største politiske redaktion

Omtalte personer

Andreas Bjerre

Presse- og brandingchef, Billund Kommune
journalist

0:000:00