Tidligere kampagnechef deler ud af sine bedste råd: Valgmatematik er alfa og omega – og begrænsningens kunst er essentiel

Nye politiske partier, som har været dygtige til at rekruttere frivillige, vil ligge inde med et korps af ressourcer til at eksekvere en kommende valgkampagne. Men de hårdt tilkæmpede ressourcer skal bruges klogt for at sikre succes. Tidligere kampagnechef i K giver sit bud på, hvordan man gør det.

At stå og dele flyers ud - hvor og med hvem - som her, Sofie Hæstorp, Mette Frederiksen og Henrik Appel på Dronning Louises Bro, skal være en ud af mange velplanlagte og gennemtænkte nedslagspunkter i en kampagneplan, ifølge en kampagneveteran, som deler ud af sin viden. 
At stå og dele flyers ud - hvor og med hvem - som her, Sofie Hæstorp, Mette Frederiksen og Henrik Appel på Dronning Louises Bro, skal være en ud af mange velplanlagte og gennemtænkte nedslagspunkter i en kampagneplan, ifølge en kampagneveteran, som deler ud af sin viden.  Foto: Arthur Cammelbeeck/Altinget