Dagens podcast: Løkkes bog i valgkampen var et bemærkelsesværdigt kampagnetræk

AJOUR: Det ældste medie blev benyttet til at sætte dagsorden i valgkampen, og det var et nyt greb under årets valgkamp. Altinget: ajour ser nærmere på tre partiers kampagnestrategi under valgkampen i dagens udsendelse.

Abonner via iTunes her | Find os i Spotify her | RSS-feed her

Der var stemmemaksimering, negative campaigning og nye træk i partiernes kampagner ved årets folketingsvalg.

Netop som valget er overstået, sætter Altinget: ajour fokus på, hvad der er værd at bemærke fra valgkampen set med kampagnebrillerne på.

Derfor har Altinget: ajour fanget Geelmuyden Kieses public affairs-direktør, Rasmus Winther, på Folkemødet på Bornholm, der ser nærmere på Venstres, Konservatives og Radikales kampagner.

Abonner via iTunes her | Find os i Spotify her | RSS-feed her

Forrige artikel Dagens podcast: Lobbyindsatsen har kørt på fuldt blus både før og efter valget Dagens podcast: Lobbyindsatsen har kørt på fuldt blus både før og efter valget Næste artikel Ugens EU-podcast: Thorning går bag kulissen i dramaet om EU’s topjob Ugens EU-podcast: Thorning går bag kulissen i dramaet om EU’s topjob
Podcast: Det ved vi om millionsvindelsagen fra København

Podcast: Det ved vi om millionsvindelsagen fra København

AJOUR: Teknik- og Miljøforvaltningen har opdaget, at der formentlig er svindlet for cirka 50 millioner kroner. Hvordan er det sket? Og hvad mangler vi at få svar på? Det forklarer Altingets hovedstadsredaktør mere om i dagens udsendelse.